Kommunbitch!

Ja... så var väl denna dära dagen här då.. Inset att ja nog med all största sannorlikhet inte ska komma tillbaka till mitt kära MAVA...snyft!
Vad ska ja göra utan abstinenta Ronny, dementa Rut (träffar ja väl iofs i kommun också?:), FF (förmaksflimmer) Fritz! Tufft namn förresten:)
Sen har vi tre-neg-trop-t.. suck... Jaa... men de blir nog bra..
Är trött som aldrig förr.. Imorron blir min allra första dag själv som kommunbitch..  ska då ha en VPL tidigt där ja inte behöver göra nåt typ.. och sen ska ja ta emot 2 nya patienter... och dela dosetter... hämta apodoser... jaa.. skriva på kvällslistan.. nåt möte.. och pja... ja vet inte riktigt.. blir nog bra som sagt.

Skriver mer snart.. för trött..

Kram alla Mava-eliter.. och alla andra också iofs.. fast ja saknr mitt MAVA folk faktiskt..snyft
Åh grattis till Liten som kom till världen i lördags..

/trött kram

Kommentarer
Postat av: Fröken Bykvist

tror du kommer bli en alldeles utmärkt RIK komunbitch ;) he he

2008-09-02 @ 21:13:15
Postat av: Annika

Önskar dej lycka till på nya jobbet!

Du vet att mava finns kvar. Men jag förstår dej för jag saknar personalen jätte mycket och jag saknar SJUKHUSET!!! Inte själva mava så mycket igentligen. Saknar vissa ronder,vissa läkare, äta pizza på kvällarna, tjöta och vissa härliga patienter :-)

Men som sagt det finns kvar! Tänk på kosingen!!

Stor kram och lycka till!

Annika

2008-09-03 @ 10:42:41
URL: http://malteser.blogg.se/
Postat av: Maria J

Väntar med spänning på mer info.

Vad nu? Har du bestämt dig för att ALDRIG komma tillbaka??

2008-09-03 @ 16:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0