Ojojoj va de ska vara svårt att hantera alkohol

Vaknade inatt kring 3 snåret.. va konstigt nog ensam i sängen, förutom min lilla privata kamin Jocke då förståss. Saknades i sängen gjorde min sambo Anders... som dagen och kvällen till ära varit på härlig svensexa för Mr Rosen och skulle "absolut inte ens bli full". Jaja.. erfarenheten säger mig att så illa blire iaf. Trodde inte riktigt att det skulle bli såhär illa. Jamenar man tar sig ju åtminstone hem iaf oavsett hur full man blir. Min mobil visade nytt sms som sa "Sover hos Johan". Kl 02.12. Kom han på de då? Så f-n heller att han gör tänkte ja och slängde mig aggresiv som ett ägg på telefonen och ringde hem till Herr Nilsson. Han satt och sov på toaletten där han somnat en bra stund tidigare och blev rätt så glad faktiskt att ja ringde trots att de va mitt inatten. Fick så efter många om och men prata med min härliga sambo. Eller prata och prata... men sluddrade fram ett förlåt. Gah!!! Länge sen ja va så arg. Som en liten j-a barnunge. Jeje.. lugnade mig, blev dock ingen mer sömn, tänkte att han ringer nog tidigt och ber på sina bara knän. Aldrig! Fick själv ringa och skälla på honom för att sedan hämta honom. Illa luktar han och bakfull är han. Isch!
Så här såg han ut igår:

Min käre sambo till höger och blivande gift Rosen till vänster!



Tur man inte var me! Kanske tur han sov hos Herr Nilsson också. Rätt så mild och skamsen är han nu. Kan han gott vara. Ha!

//arg kram

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Haaahahahaha!!!! Tänk va svårt det är att vara av det andra könet....Jag menar, HUR ska han kunna koordinera att supa sig redlös OCH ta sig hem på samma kväll...Hihihi....Jag förstår din frustration...Hoppas du har det supergött i din ledighet!!!! Kräms

2008-07-20 @ 19:52:54
URL: http://babysoftis.blogspot.com
Postat av: Maria J

Va´ snäll mot honom. "Hoppsan" - fyllor har vi alla haft, eller?

Vi tar iaf hand om många på jobbet =) kram

2008-07-20 @ 20:00:42
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad han ser ut att vara i toppform, och tidigt måste det ha varit...

Puss, nu åker vi österut!

2008-07-21 @ 09:32:08
URL: http://jennyssmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0