Hipp Hurra för min systeryster!

Idag fyller min syster år. Tror inte att hon vill jag ska skriva hur mycket hon fyller här.. men ja kan avslöja att hon är 7 år äldre än mig.. och jag fyller snart 31! Jaja.. Idag har vi haft en härlig dag i div lekparker, varit på stan avslutade dagen med en middag på tuffa innerestaurangen Möruddens Brygga! Allt för att fira älskade syster Titti:

Födelsedagssystern!


För övrigt har dagen bjudit på lång lekstund med liten plastskål... Tänk va fin hatt man kan ha de som!




/gnatt från en mycket trött mamma Karin

Kommentarer
Postat av: Kerstin

He he, gillade speciellt bilden på Anders..moa ha ha!!! Dessa karlar... Kräm kräm smulan!

2008-07-21 @ 21:49:35
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0