Fy på mig!

Hur dålig är ja på att blogga egentligen? Skriver ju aldrig nåt... men när ska man hinna med mycket aktiv liten kotte, sköta hus, dö i värmen mmm? Ja fattar inte hur folk hinner med sina liv.. ja hinner då iaf inte med mitt.

Min semester eller ja.. vår semester har till 95% bedrivits på söön. Fint härligt ställe med grym sandstrand och de bästa av allt är ju att man måste åka båt dit. Mycket svalt blire! Hurra!
Vi håller på att förgås i värmen.. gör inte ni de?
Liten jocke är mycket nöjd trots ökenklimat. Idag har han slängt sig själv i vattnet för första gången-- rejält alltså. Han blev nog lite chockad själv.. för att inte tala om vad vi blev. Annars är den lilla neonvita kille en riktig badkruka, ärvt efter sin far.. för ja är som en säl... på alla sätt *skrattar*

Ska snart lägga mig i den lilla bastun... hemska nätter är de. Anders vill att vi ska flytta ner i källaren.. och lägga madrasser på golvet.. Låter inge mysigt... men de kanske kan bli som att campa?




Jocke tittar med beundrande ögon på sin stora idol Jesper



så här ser man ut efter en lång stunds vattenkrig... och så här:




Måste förresten skriva en sak.. bara för mig egentligen... för ingen annan kommer fatta nåt.. men J kan sjunga om supertrion.. och vi säger Lini, så säger han Tuck å Ming-ming hej! så sjunger vi "vår supertrio hjälper dig! Vad funkar bäst?" och då komemr de sötaste.. J försöker säga Teamwork...men de blir t-jok!.. söt!

Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0