Varför har alla så trevligt när andra måste jobba?

Idag har jag gjort mitt näst sista arbetspass på MAVA... sorgligt är de..
Men nåt nytt ska börja..
Mina killar har idag varit på Kilene och gått i skogen.. tittat på kryp och smådjur.. barr och säkert en och annan kotte. Dom är minsann lika goda "Mulle" båda två... Frågan är vem som hade roligast?
Är idag helt imponerad av min kära sambo som packat fika bestående av smörgåsar, bullar, saft, frukt mm och tagit med sin lilla son ut... utan att ja puschat på att de ska göras nåt tillsammans:) Inte bara se på tv och så..
Hurra för Anders idag alltså! Grymt imponerad som sagt!


Sötast i fågeltornet!



Gott med fika munderad i stövlar och fleecejacke. Stort bord - Liten Kille!

Måste bara ännu en gång få önska kära Anna en bebi idag... Hon var uppe på jobbet, vacker som bara en höggravid kvinna kan vara.. men de såg jobbigt ut. Hemskt jobbigt! Som sagt... Skynda dig ut bebi!

/kram och gnatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för att du tycker att jag är fin, det behöver manhöra när man känner sig som en mastodont flodhäst

2008-08-24 @ 17:43:00
Postat av: Maria J

Lycka till i kommun! MAVA ligger säkert kvar i evigheters amen om du ångrar dig. Det kommer bli en märklig höst för oss som är kvar. Typ tomt.Kram

2008-08-26 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0