Så är de åter dags för en gammal kär vän - VAB

Efeter sommarens härliga dagar utan i princip en endaste liten snorbuse.. så krävdes de en enda hård dag på dagis innan de va ett faktum. Feber 40 grader, vrålsnuva, astma och surprise... han drar i sina små älskade öron!
Gaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!

Men livet är rätt bra ändå... suttit i soffan med glass, Jocke har sträcksett Lilla röda traktorn... ja hara numera intromusiken fett, själv har ja sträckläst Stig Larsson. Ja tror ja är den enda som inte läst hans böcker. Anders är fett avundsjuk på att ja ännu inte läst dom. Ha! Den som väntar på något gott..
Va meningen för länge sen att ja skulle försöka eftersom alla bara älskar dom.. men ja har läst på baksidan.. och ev börjat nån sida.. men fick för mig att de bara va massa politiskt dravel mm.
De va innan fröken Lisbeth Salander steg in i mitt liv. Hon är totalt min idol. Om ni inte läst... så läs:)

Anders är nu och hämtar thaimat till oss och så har vi en bra film i Dvd:n. Hoppas nu att liten sover mer än ungefär 1 sek som han som föregående natt.. vi är hemskt slut. Just nu sussar han iaf... iofs låtande som en 60-årig KOLpatient.. och är man 60 år och har KOL sedan länge... så låter man inte fint...alls.. men han är fin å titta på:)


//kram alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

VAB drottningen!! Stackars Jocke. Så du har börjat gneta igen då, kanske ska pallra mig in nån da o säga hej då om jag gidder. Kram

2008-08-14 @ 11:40:34
Postat av: Maria J

Krya på er!

2008-08-14 @ 13:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0