Long time no see..

Hellu!
Hemskt länge sedan ja skrev nu.. Uppdatering:

Lagt plattor utanför huset
Haft febrigt, diarréande barn... stavas de så?
Åkt till soptippen X antal ggr
Rensat ut 3 garderober med kläder mm
Städat källaren och rensat ut x antal med kilo skräp
Måla massor med fönster
KLIPPT AV ALLT MITT HÅR!!!!!

Ja ser rent förskräcklig ut.. denna hemska incident hände i måndags.. startade kring 15.45 för att avslutas strax efter 18.00. Min ärade frisörska Lise-Lott informerade mig om att mitt hår såg ut som skit och va så slitet att de inte va sant.. klipp av skiten då sa ja.. och nu ser ja ut som Dame Edna eller värre.. men de växer ut.. ca 1 centimeter per månad.. så kring midsommar nästa år kan vi ses igen ärade vänner. Tror ja ska bli sjukskriven för kris eller så.. äsch.. skämt åsido. Ja ska skärpa mig. Väntar med spänning på att fröken Anna ska klämma ur sig sin kotte så de händer nåt bra nån gång. Hurra och lycka till.. om den inte redan kommit vill säga.

En annan sak.. insett att ja helt blivit slopad på mitt jobb.. är i farten att byta jobb.. och de verkar som om ja redan blivit dumpad FETT!! De är kris med folk och dom ringer in folk till höger och vänster överallt ifrån.... men ringer dom mig.. nej då! Inte för ja vill jobba..  men iaf. Räknas ja inte eller vad???? Riktigt förbannad är ja på de.


Finast i världen.. där duger ja iaf....!!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du duger alltid Karin. Kom ihåg det! Tusen små stenhårda, våldsamma kramar. :)

2008-08-08 @ 19:28:50
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Maria J

Vi ska vara så glada , de har gjort allt för att slippa ringa ut oss som var (är) på semester!! Välkommen tillbaka, jag kommer räkna varje minut du är här till din fördel!! Kram

2008-08-09 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0