jag dör...

Jag är så trött så ja nästan dör... J sitter ooch ser på tv och ja skiter just nu i vilket... Struntar i om det inte skulle vara bra för barn att se för mycket tv. Ja dör... seriöst...
Hur får man ett barn att sova?
Just nu så lägger vi oss i våran säng efter välling. Där somnar han efter ett tag... sover gott i ca 1 1/2 timme... sedan drar de igång när vi flyttar honom till hans egen säng. Ormar runt som en tok, kommer till oss... ormar även där... Inatt har de varit brutalt för inatt har de ormats hela natten. i vanliga fall brukar han ju sluta framåt småtimmarna och sova lugnt en stund...
Jag är seriöst desperat... ja somnar stående.. Vad gör ja för fel??????
Härliga tips mottages


/ja dör..

Kommentarer
Postat av: Maria J

Ge gossen egen säng i eget rum! Om en vecka sover ni supergott alla tre! Jag lovar!!!!

2008-08-03 @ 17:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0