Jag är inte som andra barn...

Jag har insett att de är inte kul att lämna bort sitt barn.. även om de bara är till mormor och morfar och bara till imorgon. Saknar liten så de är hemskt redan nu några timmar efter avlämnandet. Kanske ja som är skum? Ja vet att han har kul och har de bra.. de är inte de... men vem ska ligga och mysa och värma mig inatt? Jag säger Anders.. kanske hade varit naturligt och normalt att tänka så *skrattar* men ja är nog inte normal.Gillar mig själv ändå!

Ska på bröllop idag mellan fröken Ollas och herr Rosén. Ska bli trevligt.




Kommentarer
Postat av: Anna

Njut av att vara barnfri en natt!! Nej karin, du är inte normal, men rätt rolig ändå! Kramas med Anders inatt nu!!! Miss you

2008-08-09 @ 12:31:55
Postat av: Kerstin

Njut av egentiden fröken Bill! Det hade jag gjort, ho ho. Kra,ar från din vän Kjäll

2008-08-09 @ 14:32:33
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0